Telewizja interaktywna IPTV

Oferujemy instalacje systemów telewizji hotelowej opartej na transmisji danych przez wewnętrzną sieć działającą w oparciu o protokół IP. IPTV pozwala na elastyczne personalizowanie oferty programowej i wyświetlanego obrazu.

Więcej szczegółów

Ten produkt wyceniany jest indywidualnie. W celu jego zamowienia zadzwoń pod numer 61 842 03 25 lub napisz e-mail na adres: biuro@mcm.com.pl

Dodaj do listy życzeń

Złóż zapytanie !

Wyślij do nas wiadomość z prośbą o wycenę.

Więcej informacji

IPTV (Internet Protocol Television) to nowoczesna technologia, która umożliwia dostarczenie do pokoi hotelowych telewizji oraz interaktywnych usług dodatkowych poprzez sieć Internetową lub Intranetową.

Sygnał jest przesyłany komputerowym kablem sieciowym, co w obecnych czasach jest sporym ułatwieniem instalacyjnym. Do odbioru potrzebny jest dekoder, przystawka telewizyjna STB (set-top-box), na który jest wysyłany unikalny strumień transmisji video. Dekoder taki może być dodatkowym urządzeniem jak i wbudowany w telewizor.
Unikalność strumienia transmisji dla każdego odbiornika ma tę zaletę, że istnieje możliwość doboru kanałów telewizyjnych dla każdego z gości, jak chociażby sprzedaż dodatkowych pakietów telewizji czy udostępnianie obrazu z sal konferencyjnych zainteresowanym pokojom. 

STB oprócz podstawowej funkcji odbioru sygnału telewizyjnego może mieć wiele przydatnych funkcji umilających pobyt Państwa gościom, a Państwu może pomóc usprawnić zarządzanie obiektem poprzez wykorzystanie kanału komunikacji IPTV do prezentowania reklam, ogłoszeń i informacji hotelowych.

Dostępne m.in. funkcje:

  • Alarm – funkcja budzenia
  • Concierge – możliwość rezerwowania usług hotelowych z poziomu pilota
  • Indywidualne WiFi dla każdego pokoju
  • Info i reklamy – interaktywne informacje o hotelu, okolicy oraz reklamy (dodatkowe źródło zysku)
  • Internet – dostęp do stron internetowych i poczty z poziomu pilota
  • Muzyka – udostępnienie bazy muzycznej na każdym telewizorze
  • News – najnowsze wiadomości na ekranie telewizora
  • Oferty specjalne – informacje o promocjach w hotelu
  • Podgląd rachunku i zamówień – klient ma możliwość podejrzenia bieżących pozycji na rachunku hotelowym
  • PVR – możliwość nagrania ulubionych programów podczas nieobecności w pokoju
  • Room service – zamawianie obsługi hotelowej z poziomu pilota
  • VOD – biblioteka filmów na żądnie
  • Wiadomości hotelowe – możliwość wysyłania wiadomości z recepcji na telewizory gości
  • Zarządzanie pokojami i ich wyposażeniem – zarządzanie stanem pokoi – ich zajętością, przygotowaniem oraz posiadanym wyposażeniem